۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با مهر:

نشست رییس‌جمهور با احزاب در جهت افزایش مشارکت در انتخابات بود

نشست رییس‌جمهور با احزاب در جهت افزایش مشارکت در انتخابات بود

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد که نشست عصر روز گذشته رییس‌جمهور با تعدادی از فعالان سیاسی، با هدف افزایش مشارکت و رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌رو برگزار شد.

«حسین کنعانی‌مقدم» فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نشست عصر روز گذشته رییس‌جمهور با سران احزاب و فعالان سیاسی، اظهار کرد: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است و بنابراین اقدام رییس‌جمهور در برگزاری چنین نشستی، اقدامی مثبت و مؤثر جهت جامه عمل‌پوشاندن به فرمایشات رهبر انقلاب در جهت افزایش مشارکت و باز کردن فضا برای همه سلایق سیاسی است.

وی با اشاره به برگزاری این نشست در روزهای منتهی به انتخابات افزود: هر چند این نشست کمی دیر برگزار شد اما می‌تواند موانع مشارکت در انتخابات را برطرف کند و همچنین یک اجماع و آشتی ملی را در بحث انتخابات ایجاد کند.

این فعال سیاسی اصولگرا که در دیدار با رییس‌جمهور حضور داشت، با بیان اینکه رییس‌جمهور شب گذشته با آغوش باز از همه جناح‌ها در این جلسه استقبال کرد افزود: برخی فعالان سیاسی که در نشست با رییس‌جمهور حضور داشتند، معتقدند که چنین نشستی بیانگر آن است که احزاب مختلف علی‌رغم برخی انتقادات و ابراز مطالب جدی و صریح، برای برگزاری انتخابات پُر شور در اسفندماه، هم‌نظر هستند؛ در این جلسه دغدغه‌ها مطرح شد و برخی عقده‌گشایی، برخی دیگر انتقاد و برخی هم تعریف کردند.

کنعانی‌مقدم گفت: در این جلسه، بر همکاری‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی حول محور امیددادن به مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات، تاکید شد. 

کد خبر 5983181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha